ז'בוטינסקי 52 רמת גן לניווט ב WAZE
ז'בוטינסקי 52 רמת גן

03-6057775

דף הבית >> מידע מקצועי >> המכשיר לא נדלק מה עושים?

המכשיר לא נדלק מה עושים?

אלוהים ישמורהמכשיר לא נדלק!


קמת בבוקרועוד לפני שפקחת את העיניים היד כבר הושטה לכיוון סמארטפון כרגילחשוב לבדוק אם הגיעו מיילים חדשיםמי הגיב להודעה האחרונה בפייסבוק ואם בקנדי קראש כבר התחדשו כל החיים מאז ששיחקת לאחרונה… אבל… מה זההמכשיר כבוי ו… הוא לא נדלקשומו שמיים…. בראש מתחילות להתגלגל כל פיסות המידע שיש על המכשיר ואין בשום מקום אחר… כל התמונותהטלפוניםהמיילים… תזכורות שעשית לעצמך… אוי ואבוילוח השנה שלךאין לך מושג בגלל אילו פגישות קבעת ועם מימה עושים??


 

דבר ראשון בלי פאניקה

במרבית המקרים כשהמכשיר כבה מדובר במנגנון אבטחה שנועד להפחית נזקים במקרה שחל נזק ללוח האם של המכשירבמילים אחרות ברוב הפעמים אפשר יהיה "להחיותאת המכשיראתם צריכים רק לזהות איש תיקונים טוב שיעזור לכם.

 

מה לא לעשות?

אל תנסו להדליק את המכשיר שוב ושובבשום אופןאל תחברו אותו לטעינהאל תנסו לפתוח אותו או להסיר חלקים שלו אם אין לכם הכשרה מתאימה.

 

מה כן לעשות?

גשו למעבדת תיקונים טובה וקבלו חוות דעתבמרבית המקריםתוכלו לקבל כזו ללא תשלוםבמידה וההמלצה להשאיר את המכשיר לבדיקה ותיקון שכנעה אתכם -נמליץ לכם להשאר את המכשיר בידי איש מקצוע ולאפשר טיפול מקיף בבעיה.

 

למה אפשר לצפות?

במרבית המקרים של מכשיר שלא נדלקהבעיה היא אמנם בליבת המכשיר אולם היא פשוטה לתיקוןלעיתים מדובר ברטיבותלעיתים מדובר בחלק שיש להחליף.רק לעיתים רחוקות אנחנו מגלים כי המכשיר אינו בר תיקון והמידע עליו אבד.

בדרך כלל תקבלו טלפון מאיש התיקונים שבחרתם בתוך שעה עד מספר שעות ובו יסופר לכם על האבחנה והתיקון הנדרש למכשיראת מרבית התיקונים ניתן יהיה להשלים בתוך 24 שעותאלא אם אתם מתעקשים על חלפים "מיד שניה", אז נצטרך להמתין לקבלת החלקים המתאימים בדיוק לפני שנתחיל את תהליך תיקון המכשיר.

במרבית המקרים תוכלו לאסוף מכשיר דולקעובד ועם כל המידע שלכם עליו כבר באותו היוםבמקרים אחריםניתן יהיה להציל את המידע אבל לא את המכשיר,ובמיעוט של המקריםבעיקר במקרים של חשיפה לכמות גדולה של נוזליםלא יהיה ניתן להציל את המכשיר או את המידע שעליו